Logo AND Algorithmique Numérique Distribuée

Public GIT Repository
remove 2 files with no useful content to scavenge from the old doc
authorMartin Quinson <martin.quinson@ens-rennes.fr>
Sat, 10 Jul 2021 09:13:15 +0000 (11:13 +0200)
committerMartin Quinson <martin.quinson@ens-rennes.fr>
Tue, 13 Jul 2021 23:26:58 +0000 (01:26 +0200)
doc/doxygen/module-xbt.doc [deleted file]
doc/doxygen/platform_lua.doc [deleted file]

diff --git a/doc/doxygen/module-xbt.doc b/doc/doxygen/module-xbt.doc
deleted file mode 100644 (file)
index d3dc154..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,81 +0,0 @@
-/** @addtogroup XBT_API
-
-   The XBT functionalities fall into several categories:
-    - Portability support
-      - @ref XBT_syscall
-      - @ref XBT_str
-    - Grounding features
-      - @ref XBT_ex
-      - @ref XBT_ex_c
-      - @ref XBT_log
-      - @ref XBT_error
-      - @ref XBT_config
-      - @ref XBT_mallocator
-    - Data structures
-      - @ref XBT_dynar
-      - @ref XBT_dict
-    - @ref XBT_misc
-      - @ref XBT_graph
-
-  @{ */
-   /** @defgroup XBT_grounding   Grounding features */
-   /** @defgroup XBT_adt         Usual data structures */
-   /** @defgroup XBT_misc        Miscellaneous */
-/** @} */
-
-
-########################################################################
-
-
-/** @addtogroup XBT_grounding
-
-  Grounding features are the basement of SimGrid. You'll find portable (and
-  secure) wrappers to the malloc-like functions, logging support, error
-  reporting features, etc.
-
-  @{ */
-
-     /** @defgroup XBT_syscall Malloc and friends */
-     /** @defgroup XBT_str     String related functions */
-     /** @defgroup XBT_ex     Exception support (C++) */
-     /** @defgroup XBT_ex_c   Exception support (C)   */
-     /** @defgroup XBT_log    Logging support */
-     /** @defgroup XBT_error  Assert macro family */
-     /** @defgroup XBT_config Configuration support */
-     /** @defgroup XBT_mallocator Mallocators */
-/** @} */
-
-
-
-
-########################################################################
-
-/** @addtogroup XBT_adt
-
-  Here are the basic data containers that every C programmer rewrites one day.
-  You won't need to do so yourself, you lucky one, because we did it for you.
-  However, if you are programming in C++ you might want to use C++ containers
-  instead.
-
-  @{ */
-     /** @defgroup XBT_dynar  Dynar: generic dynamic array */
-     /** @defgroup XBT_dict   Dict: generic dictionary */
-/** @} */
-
-
-########################################################################
-
-/** @addtogroup XBT_misc
-
-  Here are several general purposes library components designed specially
-  for you, you lucky one.
-
-
-  @{ */
-     /** @defgroup XBT_graph General purpose graph library */
-     /** @defgroup XBT_parmap Parallel map */    
-     /** @defgroup XBT_synchro Simulated Synchronization */    
-     /** @defgroup XBT_context Portable context implementation */              
-     /** @defgroup XBT_replay Replay */
-/** @} */ 
-
diff --git a/doc/doxygen/platform_lua.doc b/doc/doxygen/platform_lua.doc
deleted file mode 100644 (file)
index a844a79..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,35 +0,0 @@
-/*! \page platform_lua Describing the platform with lua
-
-@tableofcontents
-
-
-To describe your virtual platform, you can provide a lua script
-instead of an XML file. This is really easy: just pass the script file
-where an XML file was expected (eg in @ref MSG_create_environment()),
-and you are done. 
-
-In the near future, it should become possible to change the platform
-from in C++ and Java thanks to the the S4U interface. When this
-happens, the lua interface will be changed to match the S4U one.
-
-That is why the current lua API is not documented. It is very close to
-the XML interface, and you have some examples that you can use to
-understand this module. If you use the current API, just drop us a
-mail so that we keep it working once S4U is out, to give you the time
-to switch at your pace.
-
-
-@section pf_lua_why Why lua ?
-
-Lua is a fast and portable scripting language. Its main goal is to
-make the internal mechanics of C/C++ programs easily recombinable from
-a script. It is for example heavily used in the gaming industry: C++
-programmers do fast 3D game engines, that game designers reuse easily to
-tell stories. 
-
-Similarly, our goal is to decouple the internals of the simulation
-engine from the usage of that engine. It should give our users the
-full power of reconfiguring the tool without digging into our
-implementation. Admittedly, we are not there yet...
-
-*/