Logo AND Algorithmique Numérique Distribuée

Public GIT Repository
Kill useless hack (and its union).
[simgrid.git] / src / mc / ObjectInformation.hpp
index bfebc40..e813af7 100644 (file)
@@ -1,4 +1,4 @@
-/* Copyright (c) 2007-2015. The SimGrid Team.
+/* Copyright (c) 2007-2019. The SimGrid Team.
  * All rights reserved.                                                     */
 
 /* This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
 #include <memory>
 #include <vector>
 
-#include "xbt/base.h"
-
-#include "src/xbt/memory_map.hpp"
-#include "src/mc/mc_forward.hpp"
-#include "src/mc/Type.hpp"
 #include "src/mc/Frame.hpp"
+#include "src/mc/Type.hpp"
+#include "src/mc/mc_forward.hpp"
+#include "src/xbt/memory_map.hpp"
 
-#include "src/smpi/private.h"
+#include "src/smpi/include/private.hpp"
 
 namespace simgrid {
 namespace mc {
@@ -92,8 +90,7 @@ public:
    */
   std::vector<FunctionIndexEntry> functions_index;
 
-  // TODO, remove the mutable (to remove it we'll have to add a lot of const everywhere)
-  mutable std::vector<simgrid::mc::Variable> global_variables;
+  std::vector<simgrid::mc::Variable> global_variables;
 
   /** Types indexed by DWARF ID */
   std::unordered_map<std::uint64_t, simgrid::mc::Type> types;
@@ -144,7 +141,7 @@ public:
    *  @param name scopes name of the global variable (`myproject::Foo::count`)
    *  @return corresponding variable (if any) or nullptr
    */
-  simgrid::mc::Variable* find_variable(const char* name) const;
+  const simgrid::mc::Variable* find_variable(const char* name) const;
 
   /** Remove a global variable (in order to ignore it)
    *
@@ -165,9 +162,7 @@ XBT_PRIVATE std::shared_ptr<ObjectInformation> createObjectInformation(
   std::vector<simgrid::xbt::VmMap> const& maps, const char* name);
 
 /** Augment the current module with informations about the other ones */
-XBT_PRIVATE void postProcessObjectInformation(
-  simgrid::mc::Process* process, simgrid::mc::ObjectInformation* info);
-
+XBT_PRIVATE void postProcessObjectInformation(simgrid::mc::RemoteClient* process, simgrid::mc::ObjectInformation* info);
 }
 }