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[Lua] Removed lua simulation support
[simgrid.git] / examples / lua / SimSplay / TODO
diff --git a/examples/lua/SimSplay/TODO b/examples/lua/SimSplay/TODO
deleted file mode 100644 (file)
index 4e9ad79..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,26 +0,0 @@
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-A few notes abouts what I would like to do
-to make Splay applications work with SimGrid
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-
-Create an executable "simsplay" that runs a Splay Lua script
-with SimGrid.
-
-Ideally, its usage would be:
-
-simsplay platform_file.{xml|lua} deployment_file.{xml|lua} splay_script.lua [simgrid_options...]
-
-I'm not sure about the format of the platform and deployment files yet.
-We could accept both XML and Lua files, since there is a great Lua API to
-describe platforms, or only the XML ones.
-
-The simsplay executable (which is compiled C) would initialize SimGrid, create
-the environment, and for each simulated process, create a new lua_State*
-object that runs the Lua script provided by the user (splay_script.lua in the
-example above).
-
-The current Lua API of SimGrid (3.6) uses Lua coroutines (i.e. sequential,
-lightweight threads) to simulate processes in a single, shared Lua state.
-However, in Splay, the Lua global values must not be shared between simulated
-processes: this is why we need distinct Lua states.
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